Bombeyan Astrai Amandiinus    :Dana Landseeri 10v  .24.09.19

DSC04505%20%282%29.jpg

Keksin aina jotain kivaa,tässä oon piilossa ja katselen mitä äiti puuhailee.

 

 

DSC04502.jpg

Juhlapäivää vietettiin kotona ,leivottiin marjaisa piirakka,halusin nuolla taikinakipon kun oli voitaikinaa,muista en välitä.

Piiras olisi kyllä maistunut kokonaankin,mutta äiti ei antanut,kun voin tulla kipeäksi ,liika on kuulemma liikaa.Tänään sitä vielä tarjoillaan kun tulee vähän porukkaa paikalle.

Oon iso kokoinen, mutta kiltti ja tykkään lapsista. Vahtimisvietti on tallella nytkin tässä tarkistan jälkiä,onkohan pupu käynyt meillä?Ymmärrän puhetta kyllä,kun äiti on mulle höpissyt aina. Oon vahva tyttö,mutta voin totella jos saan palkkaa. .Kuvassa minulla on muhkea karvoitus ,sitä vähän kevennettiin kesällä ja nyt on taas hyvässä kasvussa talviturkki.

Toivotan hyvää syksyä kaikille ja sisaruksille erikoisesti onnittelut tästä 10 v jutusta ei se kyllä mua paljon hetkauttanut,mutta olihan kiva päivä kumminkin.