DSC07457%20%282%29.jpg

Nyt on nostettu Cuttlebugini  piirongin päälle kun aiemmin pidin sitä laatikossa ,nyt on ehkä helpommin stanssattavissa kuviot kun on helppoa mennä tuohon tekemään kun avaan piirongin laatikon siellä on tarvikkeet joita tässä tarvitsen on myöskin helppoa laittaa tarvikkeet pois ,sekin  on tärkeää että on helppoa siivota jäljet.

Minulla on tässä aika hyvät tilat askarrella tuossa on aika iso tuo välikkö josta kuljen tuonne pöytieni ääreen.Edesmennyt puolisoni teki minulle nuo hyllyt jossa voin sitten säilyttää kaikkia tarvikkeita on kyllä tosi hyvät ja nuo leveämmät muovilaatikot olen ostanut Ikeasta joissa on nauhoja ja kukkasia minulla,ne oli edullisia ja sopivat hyvin tuohon hyllyyn kokonsa puolesta siitä on sitten helppoa hakea mitä tarvitsee.

Pöydän alla minulla on kaksi tuollaista laatikosto tornia niissä on leimasimia ,ne olen joskus aikanaan ostanut Biltemasta on ainakin hyvin niissä säilyneet leimasimeni.Tässä etualalla jossa tuo laite on on kaksi piironkia joissa molemmissa 4 laatikkoa kaikissa askartelutavaraa Ikeasta olen nuo piirongit ostanut .Yksi laatikosto on vielä joka jää tähän oikealle ei nyt näyt kuvassa siinä on 9 laatikkoa pienempi kaappi jossa on värejä ,kuvia ,leimasimia,musteita ym,ym.Senkin olen ostanut Ikeasta.On mukavaa että saa tavarat järjestykseen kun tämä askartelupaikka on olohuoneen toisessa päässä ei ole mukavaa jos on kamala sotku kaikenaikaa.

Alussa kun aloittelin korttientekoa oli minulla keittiön pöydällä askartelupaikka ja muovilaatikoissa pöydän alla tavaraa,mutta jotenkin tämä homma vei mukanaan ja päätettiin puolisoni kanssa että tehdäänkin oma paikka missä voin askarrella rauhassa .Tässä on mukava olla ja koneella voin sitten tässä myöskin olla kun käännyn vain toisen pöydän ääreen.

Tämä korttiaskatelu on sellaista että aina tulee uutta kivaa tavaraa ja kun innostuu alkaa miettimään että tuollaista kyllä tarvitsen minäkin,mutta nyt olen alkanut harkitsemaan eri tavalla mietin tarvitsenko oikeasti jotakin laitetta ,kaikkia ei tarvitse hankkia ,tekee vain omanlaisiaan kortteja eikä lähde joka juttuun mukaan ,kun osa jää sitten tuonne hyllyyn käyttämättömänä ja olen huono myymään pois kun ajattelen että jos kumminkin tarvitsenkin.Tämmöistä se on askartelu kun innostuu oikeen kunnolla ,messuillekkaan ei ole nyt päässyt, niissä on kanssa ollut kivaa ja vähän on ikävä muitakin juttuja joita olen harrastanut,mutta en yleensä valita vaan yritän keksiä jotain kivaa täällä kotona.Aika kuluu kyllä kun puuhailee jotain .