uusia%20oik.v%C3%A4r.jpg

Tässä sinisävyisenä tämä kortti,nyt olen tehnyt kaikki tähän erään tulevat 4 kpl erilaisia ,samat leimasimet oli lähdössä mutta väreillä ja koristeluilla muuttelin sitten . Tämmöistä nyt tällä kerralla.

 

Vähän on mieli jotenkin murheellinen varmaan kun kävin tuolla pyöräilemässä ja laittamasssa edesmenneen rakkaan puolisoni haudan talvi kuntoon,käyn vieläkin aika usein siellä ja kerrat on erilaisia nyt itketti jo sinne mennessä ja oli pakko yrittää olla tavallisesti kun ei minulla ole aihetta itkuun tai ehkä mulla on kun tuli ikävän tunne siinä kun kävelin siellä.Jouluaattona tulee neljä vuotta täyteen hänen poistumisestaan,nopeasti aika on mennyt ja tiedän että en toivu nopeasti kun olen vielä erityisherkkä, mutta en ole kiirehtinytkään ,eräs ystäväni sanoi kohdattuaan saman että hänellä meni viisi vuotta ennen kuin toipui, eihän minulla ole mitään hätää kaikki on hyvin muuten kaipaan vain häntä ja lisäksi vielä koiraani joka auttoi minua tässä surussakin ,surtiin yhdessä.Ehkä mun vaan pitää tunnustaa tämä ikävä itselleni että pääsen taas eteenpäin .Musiikista saan paljon lohtua tähän ei tässä auta muu kuin aika.Tunteet menee ilosta suruun vauhdilla sata on kyllä niin mua muutenkin itken ja nauran vuorotellen.  Minulla on paljon ilon aiheitakin kyllä ja tiedän sen päivittäin kohtaan uuttakin asiaa mitä en ole ennen huomannut herään henkiin vähitellen on vähän sellainen tunne.    Tietenkin osaan olla kiitollinen siitä ajasta minkä sain hänen kanssaan olla ,mutta ihminen on itsekäs ja en olisi halunnut päästää häntä vielä luotani.Kaikki täällä kotona muistuttaa hänestä ja tuo turvallisuutta kuitenkin.

Tämä remonttikin alkaa vähitellen valmistumaan täällä kotona pääsen kohta omaan keittiööni takaisin ,siellä on nyt uudet tapetitkin ,lattia on valmis vielä vähän laitetaan muuta korjausta samalla joka ei varsinaisesti kuulu vesivahinkoon josta aiemmin kerroin se on omaa remonttia tämä ylimääräinen.Sähkö ja vesi puuttuu vielä tuolta tiskipöydän ja hellan tuntumasta sekin helpottaa kun saan ne pian varmaan.Voi tässä alkaa muutakin asiaa ajattelemaan ja tekemään sitten kohta ja saa keittiötavarat sinne minnekkä ne kuuluu.Ehkä alan miettiin uutta korttia ja kuuntelen rakasta musiikkia sekin tuo turvallisuutta ja kauneutta elämääni. Tämmöistä elämä on .