joulukortit%20-21.jpg

Tässä näitä joulukortteja on tai osa kyllä on sellaisia joita voi lähettää muulloinkin ei lue siis joulusta mitään.En ole nyt tehnyt lisää vaikka tykkäänkin tehdä näitä en myöskään laskenut paljonko olen tehnyt nyt näitä , mutta en kyllä mitään ole päättänytkään teenkö vai en ,saatan tehdäkkin vielä .

Nyt minulla on meneillään muuta hommaa joka vie aikaa ja keskityn siihen tekemiseen sellaista maalailu hommaa jota olen tehnyt ennenkin ja katson sitten myöhemmin olisiko siitä mitään tänne laitettavaa kun ei koskaan voi tietää etukäteen ,ei se oikein nyt ole näihin kortteihin liittyvää varsinaisesti.Mutta saatanhan minä jonkun kortin tässä tehdäkkin katsotaan nyt sitten.

Olen nyt vähän ulkoillut ja ottanut takaisin sitä loppu kesää kun en oikeen käynyt missään kun tuo remontti oli kesken ja kesken se on tavallaan vieläkin lattian osalta ei osaa sanoa mitään ei se nyt ihan kunnossakaan ole, mutta pitää antaa ajan kulua ja katsella.Keittiökaappeja tullaan vielä laitteleen ne on tilauksessa ja sellaista ,ehkä jouluksi saan tavarat kaappeihin ja näin ,voi siellä nyt olla ja laittaa ruokaa ja tiskata koneella ,käsin tiskaaminen päättyi,on siellä pöytä ja tuolit jääkappi ja  pakastin kaappi että ehkä kohta kutsun ruokailijoita päästäisi taas normaaliin päiväjärjestykseen.

Siksikään en nyt ole istunut korttipöydän ääressä kun selkä on ollut kipeänä ei ole hyvä istua kauaa,kun aloitin harrastukset itämaisen tanssini ei saisi pitää taukoja tai käy näin ,liikunta auttaa sauvakävelyssä tulee hyvä kierto vyötärö lantio kohtaan se on auttanut en ollut pitkään aikaan tanssinut korona rajoitusten vuoksi ja muutenkin,  on vähän vaikea lähteä rauhallisesti alkuun,täysillä vaan heti kun on niin ihanaa kyllä, kun taas pääsi liikkumaan ystävien kanssa.Katsotaan nyt saadanko jatkaa vai tuleeko rajoituksia ja pian on kyllä joululomakin.Ehkä jatkan sitten tanssia kotona kuten ennenkin.

Joulukin lähestyy en ole kyllä tehnyt vielä mitään en oikeen tiedä mitä ajattelisin koko joulusta on vähän kummallinen olo vähän olen miettinyt kuinka olen selvinnyt näistä jouluista sen pahimman jouluaaton -17 vuonna kun puolisoni kuoli.Suru muuttaa muotoaan sanotaan ja sen olen itse myös kokenut nyt pitää vaan antaa aikaa itselleen olla rauhallisesti ja valmistautua jouluun myöskin rauhallisesti ehkä kaikki sujuu kuitenkin hyvin.Pienten lasten vuoksi täytyy kuitenkin laittaa joulua jos tulevat käymään ja onhan se itsellekkin myös kiva.Keksin aina jotain tekemistä tai en tee sitten mitään olen vain.Eihän sitä nyt kannata etukäteen miettiä paljoa kuitenkaan.

Mukavaa päivää kaikille ja kiitos täällä käynneistänne,nyt ei ole tullut mitään uutta laitettavaa tänne, mutta kohtahan voi alkaa toisenlaisten korttien tekemisen, jos sitten taas tulisi tehtyä jotain kivaa uutta.