uusi%20kuva.jpg

Tuli vauvakortti tilaus kaksosille.Tämän näköisen sitten valmistin.Tossut ovat Magnolian leimasimella tehtyjä värittelin vesiväreillä ja vähän koristelua laittelin.En kauhean innoissani ole tilauksista kun ei tahdo oikein sopia minulle olen joskus tehnyt enemmänkin kutsukortteja ja sellaista isoja määriä ja on kyllä mulle aika kamalaa puuhaa,kun on vaikea tehdä jos ei ole oma inspis sillä hetkellä siinä.Isot erät suunnittelen mallit ensin ja sitten esittelen tilaajalle ja teen sitten vähän sarjassa ne .Näitä on vain tämä yksi kortti nyt pienille tyttö vauvoille oli tosi söpöjä vauvoja näin kuvankin .kun tämä tulee ystävälleni, siksi otin tiauksen vastaankin.Joskus olen tehnyt niin isommissa erissä että olen kuitenkin tehnyt jokaisen kortin yksilölliseksi vaikka olisi montakin sekin sopii minulle paremmin, kun on vaikea tehdä ihan samanlaisia monta ,minulla laittaa luonto vastaan silloin en vaan ole sellainen korttien tekijä hyvähän se on kun tietää itse etukäteen mikä ei sovi.Olen sitten suositellut muita tekijöitä, jos itse ei innostu tekemään. Toivotaan nyt että tämä on sopiva niille pikkuisille tytöille.Tekijä nimittäin valmistaa itsekkin kortteja ja tosi kauniita tekeekin.