tytt%C3%B6%20ja%20ruusuja%20kortilla.jpg

Leimasin askartelukortti.Leimasin on Sweet pea stamps / Elaine Cox.

Maggie on tytön nimi. Vesiväreillä maalailin ja myös  Zic vesiväritusseja käyttelin.

Kun alan maalaileen tämmöstä kuvaa maalaan yleensä hiukset ensin.kahta kolmea väriä olen tuossakin käyttänyt.Annan kuivahtaa kuvan kun saan jonkun kohdan valmiiksi vesivärityksissähän värit saa levitä ,mutta minusta ei näissä oikein voi niin tehdä kun kuvat on kuitenkin aika pieniä ja tulee kortille ja katsotaan kädestä niitä kuvia kun kuvat on leimattu,sekin taas on eri asia jos tekee kuvan kokonaan itse leimaamatta.Ainakaan minun taitoni ei siihen riitä kun alun perin en edes ole ollut akvarellisti vaan öljyväri maalari ,olen vain opetellut kun jätin öljyväri työt allergian vuoksi niissä liuottimet joilla värit notkistetaan aiheuttivat ongelmia ,mutta nyt taas palailen öljyväreihin kun niitäkin saa vesiliukoisina ja olen jo käyttänyt ja hyväksi havainnut ne sopivat minulle.Kortteja tietenkin jatkan samaan tapaan.Tekniikka näissä on aivan erilainen enkä kyllä vieläkään ole oikein hyvä akvarellimaalari  omasta mielestäni vaikka olen sitä opiskellut kurssillakin tahtoo se öljyväri tekniikka tunkea sieltä vaan väkisin ja se ei käy ollenkaan .Ehkä alan opiskeleen lisää vesiväri taulujen maalausta myöskin  .Kuivatan siis kuvaa ja viimeksi maalasin tuon taustan kun muualta on kuivahtanut saa sen nopeasti malattua että ei sotkeennu värit kun on paljon pieniä kohtia saa maalata vähän suurpiirteisemmin niitten kohtien yli nopeasti.Tuollainen siitä sitten tuli koristelujen kera.Kahtena päivän askartelin tämän kortin parissa kun ei nyt mitään kiirettäkään ollut ennenkö sain kortin valmiiksi.