DSC09308%20%282%29.jpg

Vauvakortteja edelleen.Tässä on ollut vähän paussia korttien teossa mutta pikkuhiljaa palaillaan.

 

 

Olin silmä leikkauksessa ja hetken pitää odottaa että silmät paranevat kun huomasin että värien kanssa on ongelmia ja olihan näkemisessäkin kun vuorokausi vasta on kulunut leikkauksesta nyt ei satu silmään vasen vähän kauemmin oireili ,mutta muuten menee jo paremmin häikäisee myös kovin siksi en mennyt ulkoilemaan tänään kun en edes omista aurinkolaseja.Mutta uskon että paranen pian.Hyvä kun voin nyt kirjoittaa tämän. Joudun menemään sairaalaan vielä uudelleen kun lääkäri huomasi silmieni sisällä jonkun erikoisen jutun ja arveli että saattaa olla synnynäiset erilaisuudet, mutta nyt pitää sulkea pois että ei ole kyse silmä sairaudesta, joka kyllä oln sitten tosi huono juttu jos olis sitä ,mutta yritän olla ajattelematta sitä odotan pääsyä sairaalaan kun silmät paranevat.Ei minulla ole ollut ongelmia silmien kanssa jos ei lasketa normaalia silmien vanhenemosesta johtuvaa asiaa kaikki on ollut hyvin lasit on ollu jo useamman vuoden minulla.Eihän se kivalta tuntunut kuulla tuollaista arvelua vaikka se hyvin kauniisti kerrottiin, että en huolestuisi tietenkin.Olin niin hyvissä käsissä siellä TAYS issa että kaikkensa siellä tekevät.Olen niin kiitollinen kun olen päässyt sinne hoitoon ja nytkin pääsen taas.Aina menen hyvillä mielin sinne kun on niin ihanat ihmiset siellä vastassa.Pystyn jo menemään sinne ilman itkua ja tuskaa kun siellä myös on tapahtunut elämäni raskaimmat asiat myös ,haavat on parantumassa ja jatkan nyt omaa elämääni yksin.