kukka%20mekko%20syd%C3%A4n%20pohjalla.jp

Kevään ensimäiset kortit ovat valmistuneet.Nyt onkin kukkamekkoja kevään juhliin.Mekko kuvat olen ostanut valmiina korttiystävältä/kuvamyyjältä. Vähän askartelua ja näin tämä kortti valmistui.Kukkaset ja perhoset olen tehnyt leikkureilla. Korttipohja on kaksiosainen avattava kortti koko15x15cm taitettuna.Piparkakkureunainen korttipohja näitä saa ostaa valmiina askarteluverkkokaupoista jos ei itse halua tehdä korttipohjia voi sitten tilata kätevästi netistä. KÄSITELLEN kaupasta olen varmaan nämä tilannut, sitä askartelutarvike kauppaa olen ainakin käytellyt 50 kpl pakkauksiakin näitä on ollut ja niissä on kirjekuoretkin mukana .Nyt on taas sitten korttikausi avattu näin päästään täälläkin sitten alkuun.

Eilen olikin tämä blogini suljettuna en päässyt itsekkään tänne ,se kertoo siitä että joku vaara tilanne varmaan oli ja siksi suljetaan sitten että asia saadaan selvitettyä ja toiminnat taas jatkuvat.Tosi harvoin niin on käynyt kerran aiemmin olen huomannut,mutta jos käy niin että ei pääse tänne joskus kannattaa yrittää myöhemmin uudelleen en sulje tätä Kissanpäiviä sellaista ei ole suunnitelmissa.

Mukavaa päivänjatkoa jokaiselle ja kiitokset käynneistänne.Tervetuloa uudellen.