enkeli%20ja%20syd%C3%A4n%203.jpg

Enkeli kortti nyt ilmestyi.Teen enkelikortteja aina silloin tällöin kun niitä on niin kiva tehdä ne on aina vaan rakkaita ja sopivat moneen tilanteeseen, iloon ja suruun, sekä voimaa antamaan elämän eri tilanteissa, sellaista tarvitaan jokainen joskus.Näille on oikeasti tarvetta myöskin.Ehkä on myös mun juttuni kun saa laittaa kaikkea kaunista ja tehdä parhaansa.Leimasin on aika vanha minulla North Stamp valmistaja.Aika monta vaihetta oli ennenkö oli ihan valmiina tämä ja jäi väliillä pöydälle lepäämään tein muita juttuja siinä välillä ja taas palasin tähän uudelleen.Vesiväreillä maalasin vähän tuota kuvaa ja sydän tyyny on käsitelty lisäksi vielä koholakalla että sain siihen tuollaista tyynymäisyyttä enemmän.Aika monta tuntia tämän parissa vietin ennenkö päätin että nyt on valmis ei enempää mitään.Tekstit leimasin leimasimilla, myöskin kuvan alla olevan paperin.Tässä ei ole mitään oikeata tarinaa vaan jokainen voi itse tehdä oman tarinansa ,kyllä siinä aina jokin ajatus on mukana kun korttia näin valmistaa,siinä voi olla montakin tarinaa ja ne voi vaikka vaihtua kun sitä katselee.Siksi ei tarvitse kertoa mitään jokainen tekee omantarinansa jos niin haluaa.

Tänään tein näin ja ehkä jatkoakin seuraa ainakin on tuossa jo valmiina seuraavia tarvikkeita ja vähän jotain ajatustakin mihin suuntaan nyt menisin.

Vaikka tässä nyt on intoa tehdä näitä on pakko tehdä välillä huushollitöitä ja siivota ja laittaa ruokaa ,siis arkisia juttuja, mutta mua ajaa kyllä eteenpäin se että on jokin palo sisällä tehdä näitä kortteja ,on mulla toisenlainenkin palo siellä ,mutta ehkä se odottaa esille tulemista liittyy myöskin tähän maalauspuoleen joka on mulle aina rakasta ,oon nyt vaan viihtynyt näitten korttieni parissa,tämäkin on kivaa kun jokainen kortti on aina oma juttunsa eikä samanlaisia tule ,no joskus samanlaisia olen tehnyt tai yrittänyt kun oon tehnyt tilauksesta jotain, mutta se on ihan eri juttu sitten taas.

Mukavaa päivänjatkoa jokaiselle, täällä satoi lunta ja nyt on kauniin valkoista ja puissakin ihanat lumipörröt oksat.

Kiitokset täällä kävijöille ja tervetuloa taas uudelleen.

balleriina%20lumella.jpg

Balleriina lumella on netti löytö.