Tyt%C3%B6t%20enkelit%20koko%20sopiva%20B

Valmiskuva jonka olen ostanut valmiiksi virkatuilla reunoilla.Kortti ystäväni myy kaikenlaisia kauniita kuvia ja häneltä olen näitä hankkinut.Hän myy Facebookissa kauniita kuvia.

Aivan ihanat enkelitytöt tässä kuvassa.Oli vain niin suuri kuva että piti kyllä miettiä kuinka laittaisin, että saisin jotakin kivaa koristettakin mukaan.Juuri mahtui tälle korttipohjalle.Olen nyt tehnyt muutamia kortteja näille ruskeille uusio-korttipohjille nämä ovat tehty kierrätys materiaaleista.Minusta sopii hyvin näihin hiukan vanhahtava aiheisiin kuviin.tuonne sisäosaan valitsen kyllä jonkin vaalean taustan sivulle on sitten kivampi kirjoitustausta kuin tämä ruskea, sopii sitten kirjoitella millä kynällä tahansa ja on kyllä nätimpikin sitten.Nuo kukkaset otin tuollaisesta valmiiksi stanssatusta 3D askartelukuva-arkista.Nämä ovat hiukan paksumpaa materiaalia kun nämä kuvat yleensä.Olen niitä aikanaan keräillyt kun tein enemmän 3D kortteja ,vähän olin jo niitä myymässä poiskin ja ehkä jo myinkin,mutta nyt taas uudet tuulet puhaltavat ja voinkin käytellä tavallisissa korteissa koristeena.Kaikenlaista varastoa kertyy helposti ja on kiva kun voi käytellä tai sitten myy pois, mutta sekin on taas vähän sellaista että pitää olla siihenkin inspiraatio myydä, aina ei jaksa.Onneksi on tilaa missä voin säilytellä aarteitani.

Tämän näköinen tuli tästä kortista ja seuraavaa jo suunnittelen.Nyt on ollut hiukan sateista ja olen tehnyt kortteja ,mutta kohta siirryn puutarhahommiin ja sitten kuluu aikaa siellä,mutta varmaan jokunen kortti siltikin valmistuu luulisin.

Näin tänään ja uudet tarvikkeet ovat tuossa kortti pöydällä odottelemassa ahkeroin nyt kun on kiva tehdä näitä ja sitten taas laittelen tännekkin näkyville jotakin.