b1ba2982ca5d76077468b56ef6c240b1.jpg

Eilen oli kiva päivä kun jaksoin liikkua paljon .Aamupäivällä kävin haudalla vein kynttilöitä ja kävin samalla asioilla.Oli niin kaunis talvipäivä aurinkopaistoi ja pakkasta ihan sopivasti.Illalla jaksoin vielä mennä joogaan pitkästä aikaa tänne omankylän ryhmään työväenopiston piiriin .Viimeviikolla kävin jo vähän hakemassa tuntumaa Toijalassa siellä alkoi Terhillä neljän kerran hyvä jooga juttu ,tykkään näistä Terhin tunneista, kun on niin koko kehoa hoitavia mieltä myöten opastetaan rentoutusjuttuja ja kaikkea hyvää ,mitä voi sitten kotonakin yrittää tehdä kun alkaa oppimaan .Tämä sopii nyt mulle hyvin tähän suru aikaan ,saan voimia tästä paljon ja kehokin voimistuu siinä samalla.Kaksi vuotta olen ehtinyt käymään näillä Terhin tunneilla ja nyt huomasin kuinka tärkeätä tämä on mulle  ,kun olen ollut pois tunneilta pitkään huomasin kuinka hyvä oli että jaksoin lähteä sinne ,pitää vaan yrittää jaksaa.

Mulla oli niin kummallinen olo eilen jotenkin sellainen rauhallinen ,tuntuu kun mun mieheni olisi kuitenkin lähelläni jossakin .Vähän haudalla käynnin jälkee askel oli raskaampi ,mutta kuitenkin helpottunut kun sain rakkaani viime perjantaina kirkkomaahan on helpompi käydä haudalla ,kun tyhjällä haudalla ,kun tilanne on nyt tämä mikä se on nyt.On hyvä kun on muistelupaikka missä voi käydä ,siitä saa lohtua kun vie kynttilöitä ja kesällä laitan kukkasia.Kivenkin olen jo tilannut se tuodaan sitten keväällä kun maa sulaa.Yritän taas tänään tehdä jotakin ,että saisin tämän elämäni jotenkin sujumaan ,yritän miettiä mitä hyvää elämässäni on kuitenkin vielä jäljellä ,vaikka tulikin tämä suuri suru .