iti%20ja%20lapsi.jpg

Vanhan ajan valokuva ,tämä on siis korttikuva joita saa ostaa valmiina askartelukaupoista ,että en ole kenenkään sukulaiseni kuvaa tähän tuhonnut,tykkään vanhoista valokuvista ja jos tekisin omista sukulaisistani ottaisin valokopion en tuhoaisi vanhoja valokuvia ,tai jos se menisi ihan läheiselle voisin ajatella jos saman tapaisia kuvia olisi useita.Tämän näköinen tuli tästä kortista ja onnittelukortti tämä sitten on kuten näkyy.Tuli vähän punaistakin käytettyä tässä kortissa.

Suhtaudun kunnioituksella kaikkea vanhaa kohtaan ,esimerkiksi en pidä siitä kun vanhoja lusikoita tuhotaan niistähän tehdään paljon kaikenlaista nykyään,mutta kun se esine on jo se juttu ei siitä voi tehdä mitään rikkoa sitä,sama ongelma on kirjojen kanssa nythän käytetään askartelussa vanhoja kirjoja paljon ja minäkin olen ottanut yhden kirjan josta raaskin sivuja ottaa sekin oli tuskien takana vaikka minulla on valtavasti kirjoja en vaan oikein pysty rikkomaan niitä.Kamalaa jo kun joutuu niitä laittamaan pois kun on liikaakin jo niitä ei riitä tilat kaikille.En saanut lapsena ja nuorena paljoa kirjoja siksi kai arvostan niitä ,kirjastoon mentiin jo alle kouluikää ja kyllä luettiin paljon kirjoja ja meille luettiin kun olimme lapsia Vaari luki satuja ja ihanat kuvat ja joskus pelottavatkin oli Grimmin veljesten satukirjassa.Kirja on vielä olemassa se on veljelläni pitää katsoa sitä jos menen kylään heille tässä sitten kun saadaan taas matkustella enemmän.Yksi kirja minulla on sen olen sanut äidiltäni ja se on säästynyt.

DSC08171%20%282%29.jpg

Se on tämän näköinen sain tämän sairaalaan jossa oli kun nielurisat poistettiin olin ehkä noin 4-5 vuotias,äiti oli siellä sairaalassa töissä ja toi tämän sitten minulle sinne ,tämä on säästynyt ja kulkenut muutoissa mukana.Minä asuin veljeni kanssa mummilla ja vaarilla äiti ei siis asunut meidän kanssamme ehkä tästä siksi tulikin sitten niin tärkeä minulle.Siinä on mukava opettavainen tarina.

Tämän näköistä juttua nyt nyt tuo kortti herätti minussa.

Mukavaa kesäpäivää kaikille ja ulkoillaan nyt kun on niin ihanat ilmatkin ei ole liian kuumakaan ollut ja sitten voi istua varjoon nautiskelemaan.