Tässä on kortit yksitellen tarkemmin.

20180907_120713%282%29.jpg

Tässä olen käyttänyt Cabinet korttipohjaa se on hiukan kookkaampi kortti,kaikki korttini ovat kaksiosaisia avattavia kortteja .Tässä korttipohjassa on tuollainen vaalea helmiäispinta joka sopii hyvin juhla-kortteihin,valmis korttikuvaa olen käyttänyt tässä,niitä saa ostaa askartelukaupoista arkkeina joista voi sitten leikata haluamansa kuvan.Myös netti askartelukaupasta voi ostaa näitä ,kun antaa luvan ,että arkin voi leikata jo valmiiksi pienempään , saa silloin postitettua hyvin ja edullisesti.Tuon kuvan ympärillä olevan kehyksen olen leikannut stanssia käyttäen Guttlebug koneella ,täällä sivullani olen myöskin kertonut laitteesta ,löytyy sivun oikeasta laidasta kun klikkaat Guttlebug kohdasta.Perhoset olen tehnyt Fiskarssin perhos lävistäjällä ja liimannut tuohon ja koristellut "timantti"nauhalla,käytän aina liimaa näissäkin valmis koristeissa ,vaikka niissä on tarra takana on sitten varmemmin kiinni.Ruusunkukkanauhaa koristeena se on ollut suosikki koristeitani ,sitä voi ostaa askartelukaupoista metri-tavarana.Muuta en sitten tähän laittanutkaan että ei tule liikaa koristeita,tällä kerralla näin.Minusta tämä kortti sopisi vaikka ystävälle muistamiseen ,synttärikortiksi,rippikortiksi,otan osaa kortiksi,kortissa on tilaa kirjoitella ,että ihan moneen tarkoitukseen minusta tämä sopii,sekin on maku asia.Tähän korttiin valitsen tietenkin samanvärisen kirjekuoren helmiäispintaisen.