2535d3911fa85d337766f5afa61fe4f5.jpg

tulpp..jpg

Mukavasti nämä pääsiäis päivätkin tässä kuluvat täällä kotosalla korona paossa, aamusella tein pienen kävelylenkin ,silloin on vähemmän kulkijoita ,ei täällä yleensä muutenkaan mitään ruuhkaa ole,olen ottanut sauvat mukaan ja yllätys,yllätys kipeä jalkani on tykännyt tästä kävely tyylistä ,ehkä on pitempi askellus siinä ja olen huomannut että jalka on tykännyt levosta,että taisi olla hyvä kun en nyt päässyt fysioterapian jumpparyhmään korona kokoontumiset esti,olen potenut vuoden päivät tätä jalkakipua,parempaan päin se on mennyt ja kotona liikkuminnen sujuu hyvin ,mutta pitkä kävely ulkona ei oikeen ole sujunut jalka kipeytyy niin että ei ole uskaltanut kauaksi kävellä ,että pääsee kotiin takaisin.Selästä kuulemma johtuu vaikka selkä ei ole nyt ollut kipeänäkään.Hyvä kun kuitenkin pystyn liikkumaan ja tekemään kaikkea täällä kotona.Sellaista elämä on kun vanhenee tulee kai vaivojakin ,parasta sopeutua kaikkeen vaan on sitten helpompaa.Elämäni ei ole nyt muutenkaan paljoa muuttunut tästä korona kotona olemisesta kun olen täällä jo ollut muutenkin ainoastaan en näe nyt pikkuisia lapsen lapsen lapsiani ,mutta yhteyttä voi pitää laitteilla.Kun nyt jaksetaan noudattaa määräyksiä päästäisi taudista eroon tai ainakin niin että voisi liikkua kaupoilla ja mikä on ollut hankalinta minulle tuo kun en voi käydä nyt usein puolisoni haudalla, kerran olen käynyt viemässä kynttilöitä kun sain kyydin sinne.On mua itkettänyt se ,mutta sitten ajattelin että mieheni ei olisi kyllä halunnut, että vastoin määräyksiä huitelisin siellä, lohduttaudun sillä ja myös ajatus että kun tämä on ohi taas voi käydä siellä silloin kun haluan.Näitä asioita ei ehkä ymmärrä jos ei itse ole tämmöistä kokenut kuinka tärkeätä haudalla käyntikin voi olla.Varsinkin näinä juhlapyhinä sinne tahtoisi mennä viemään kynttilät.Muuten on kaikki hyvin ja kotona on kiva olla ,ulko työt odottaa kun nyt vähän vielä lämpenee ja kevät etenee.Koiraani kaipaan myös vielä ,vähän jännittää kuinka lähtee menemään kun ystävä ei ole kanssani tuolla puutarhassa, kerään voimia ja yritän ainakin.

Hyvää vointia kaikille täällä kävijöille ja yritetään kestää tämä aika ja osataan arvostaa kaikkea tämän jälkeen vielä paremmin.Toivon että kukaan ei sairastuisi.

Juhannus%20ruusut%20-16.jpg