Synttäri kortti miespuoliselle juhlijalle.

20180910_142458%282%29.jpg

Penny Black on tuon leimasimen taiteilija ,hän on sen siis piirtänyt ja siitä on tehty leimasin, joita saa ostaa askartelutarvike kaupoista ,minun on tullut hankittua näitä useita erilaisia tämän taiteilijan tekemiä,kun tykkään näistä .Tämä leimasin askartelu on ihan oma juttunsa ja väritys tapojakin voi vaihdella,tämän olen värittänyt akvarelli kyniä käyttäen se taitaa olla minun tyylini tehdä näitä..Kun tuon leimasimen hankkii ,sillä sitten voi tehdä useampiakin kortteja ,kunhan sen muistaa puhdistaa ja huoltaa säilyy sitten hyvänä kauan.Tämän näköinen tästä kortista sitten tuli.Kimallettakin piti taas käyttää ,tykkään laitella sitä .Kukkasen olen tehnyt käsityönä lävistäjiä apuna käyttäen.Tuossa nyt olen käyttänyt tätä vasta hankkimaani harmaata pitsiä ja tuo taustapaperi on siitä uudesta lehtiöstä jonka tässä sivulla juuri esittelin,kivoja värejä ja kuoseja siinä on ja hiukan ohuempia papereita ei kartonki tyyppisiä.

 

Tässä alla näkyy tuo kullanvärinen kirjekuorikin ,vihreitäkin minulla on ollut tuota samaa helmiäis pintaista kun korttipohja ,mutta oli taitanut päästä loppumaan .Valitsin sitten kullanvärisen sen tilalle.Korttipohja on kivan värinen vihreä joka nyt ei oikein hyvin tule tässä esille kyllä.

20180910_142657%282%29.jpg

Tämmöistä askartelua nyt tällä kertaa.