Nyt pääsi korttienteko alkuun,kun tuli hyvä kohde tuolta Ihanat Ilahduttajat ryhmästä.Meillä on siellä keräys sairaaloihin hoitajille ja lääkäreille tueksi ja kiitokseksi heidän työstään näinä vaikeina aikoina innostuin heti ja tein nämä viisi korttia.

Jos haluat tulla mukaan ,ryhmä toimii Facebookissa ja nimeltään juuri tuo IHANAT ILAHDUTTAJAT sinne vain ilmoittautuu niin saa ohjeet kuinka toimia.

 

Tämä kortti on kukkapaperista tehty ja koristeita hiukan lisäilin.Kaikki korttini ovat kaksiosaisia avattavia kortteja .

kukat.jpg

 

 

Tässä kortissa olen käyttänyt valmiita korttikuvia .

tytt%C3%B6%20ja%20ruusu%20kortti.jpg

 

 

 

Samoin tässä nämä ovat korttikuvia joita voi ostaa askartelukaupoista .

vaal.pun%20ruusu%20tytt%C3%B6.jpg

 

 

 

Tämä kortti on tehty pääsiäiskortista minulla oli uusia kortteja ja leikkasin tuon kuvan siitä ja tein oman korttini.Myöskin saaduista kulkeneista korteista voi tehdä tuunaus/ kierrätys kortteja mutta kun olen tämmöinen kortti intoilija en pysty niitä saatuja kortteja leikkelemään vaan olen säästänyt kaikki.

tytt%C3%B6%20ja%20tiput.jpg

 

 

 

Korttikuva kortti valmiista kuvista .Myöskin tuolla Facebookissa on näitä kuvien myyjiä ja sivustoja jossa myydään askartelutarvikkeita,kirppiksiä.Sitten on myöskin netissä askartelutarvike kauppoja niista myöskin tekee kivoja löytöja ja on helppoa tilata.Minulla on varastoja sieltä näitä kaivelen.

liila%20tytt%C3%B6.jpg

 

Tässä kaikki kortit yhteiskuvassa.

kuva%203.jpg