b9529b8b98d3ff5e3b3325743613ba68.jpg

Yritän kyllä,mutta hetkittäin en tunne kovin suurta valoisuutta ,toivotaan että tänään olisi hyvä päivä,mitään suuria haaveita tai toiveita minulla ei ole,tavallista elämää perhe antaa voimia ,kun on ihanaa pikkuväkeäkin ympärillä ,unohtaa omat murheensa.Minulla on paljon aiheita olla iloinen ja olenkin ,vaikka tärkein otettiin minulta pois ,tätä vaan on niin vaikea ymmärtää sanotaan, että kaikella on tarkoituksensa ja niin tietenkin tälläkin, kun vaan jaksan eteenpäin ja opin hyväksymään tapahtuneen ja sen että suuri osa elämääni on päättynyt ymmärtäisin että elän nyt näin,opin hyväksymään ,että me ei itse päätetä elämästämme ja osaisin olla kiitollinen, siitä ,mitä on ollut ja mitä olen elämältä saanut ,samoin oppisin antamaan anteeksi niille jotka ovat tehneet väärin minua kohtaan, jos minusta niin on joskus tuntunut,kun antaa anteeksi vapauttaa itsensä elämään sydämellään ja vapaana.Pysyn kaukana ihmisistä jotka aiheuttavat pahaamieltä tai kohtelevat minua huonosti,jokaisellahan meistä on omat ongelmansa ei siltä välty kukaan.

Pääsiäinen on tulossa ja valmistelen vähän kotia pääsiäis kuntoon ja voin miettiä ja syventyä pääsiäisen sanomaan ihan rauhassa ja hiljaa.Ehkä kaikki menee hyvin ja rauha ja valo on taas sydämessäkin.