Sain paketin ja sieltä löytyi tämän näköisiä tuotteita.

Kuva%204.jpg

Tässä taas näitä Frantsilan luontaistuotteita puhdistautumiseen ,virkistäytymiseen ja ihon hoitoon .Tuo laventelisalva ja porkkanaöljy ja jalkasuihke ovat nyt uusia minulle ,koivu/turve shampoo ja hoitoaine ovat jo ennestään tuttuja minulle,hyvät tuotteet..

Tuo porkkana öljy sopii aurinkoonkin(jos se taas alkaisi paistelemaan) tai sen jälkeen korjaamaan jos tulee liikaa aurinkoa ,tämä on sellainen hoitava öljy.Tuo ruusuöljy on aivan ihana iholle ,kasvoille ja hyvin hillitty tuoksuinen ,ihana ruusuntuoksu,sitten siinä on jälkojenhoitotuotteita ,tuota kylpy tiivistettä ajattelin laittaa kun menen kohta saunaan ,vettä pesuvatiin ja tilkkanen jalkakylpyainetta ja jalat sinne heti kun menen löylyyn ,aivan ihana tuote .Näitä voi tilata helposti heidän nettikaupastaan Fransilan Kehäkukka sivu vaihtuu kohta osoitteeseen / WWW.Frantsila .com.Kannattaa varmistaa että on oikein Frantsilan Kehäkukka kaupassa kun minulla on mennyt johonkin kauppaan täällä netissä joka myös myy näitä heidän tuotteitaan.Tykkään kuitenkin asioida heidän omilla sivuillaan kun on luomu tuotteita ,kotimaisia ja hyväksi olen nämä todennut.Siellähän on niin paljon kaikkea kivaa ,näissä kun käytetään aitoja eteerisiä öljyjäkin voin näitä käyttää vaikka olen hajuste allerginen.Yrttivalmisteitakin sieltä löytyy terveydenhoitoon ja nokkosta myös.

 

Ihanaa oli tuo jalkakylpy laitoin kuumaan veteen ja sinne jalkani ja heittelin löylyä kiukaalle samalla.Käytän tosi vähän mitään kauneudenhoito tarvikkeita ,mutta näitä tykkään käytellä,omasta saunahetkestä saa nauttia ja virkistäytyä kunnolla.Näissä on taas pitkäksi aikaa kivaa ,ovat kamalan riittoisia, että ei ole kallistakaan.Tuo laventelisalva on minulla uutta sitä voi käyttää rauhoittumiseen illalla ja edistää siten unen saantiakin sipaistaan ohimoille ja kasvoille voi myös laittaa.Olen ihan hurmaantunut tuohon laventelin tuoksuun ,minulla on sitä eteerisinä tuoksu tippoina pullossa ja joskus nuuhkin sitä jos on jännittynyt tai hermostunut olo tai muuten vaan.