Papettikortteja%202.jpg

Tässä vielä muutamia kortteja.Vaikka olisi kiirettä ja väsyttäisi on pakko tehdä jotain askartelua,on niin kiva istua tuohon pöydän ääreen ja unohtuu, sitten kaikki muut asiat ja heti alkaa suunnittelu, aikakin meinaa unohtua ja se että minun pitäisi tehdä jotain ihan muuta nyt kun kortteja.

Nyt on ollut terveys ongelmaa jo vähän aikaa minulla kun on allergia on kaikki ollut ihan huipussaan sen ensimäisen Korona rokotuksen jälkeen alkoi oleen monelle aineelle allerginen uudelleen ja koko ajan pitää etsiä kuinka pärjäisin ,kun olen karsinut vaan pois tavaroita ympäriltäni ja tässä askartelussakin on ollut kovat ongelmat ja se on ollut kova paikka minulle jos en voi tehdä korttejakaan enään.Liimat on viety kauaksi minusta samoin teipit( vaikka näillä voin muuten tehdä nyt vaan en pysty) ja nyt vaan haen koko ajan tuotteita mitä pystyn käyttämään.ja olen jo löytänytkin ihan omalta pöydältäni osan aina kun vaan ei heti hoksaa ,niin kauan pitää mennä näin kun saan tilanteen rauhoittumaan.

En ole ulkona allerginen puille ja millekkään paitsi pöly ja väkevät aineet , toiset  materiaalit allergisoivat, lehtiä en voi lukea nyt kauaa painomusteen tai voimakkan hajun vuoksi,pesuaineet on kaikki allergisen ollut jo vuosikausia ja kaikki pitää pestä ennenkö voin laittaa päälleni mitään vaatetta niissä on jotakin aineita joita en siedä,tämä tuli minulle jo työ aikana, että olen jo oppinut elämään tämän kanssa ja helppoakin on ollut ajoittain kun osaan jo.Nyt kaikki alkoi keväällä kun sain sen ensimäisen rokotuksen ja jatkuu vielä nyt sain toisen rokotuksen eikä nyt ole ainakaan pahentunut enään vointi.

Viime kesänä voin tehdä paljon kaikkea maalasin täällä ovia ja ikkunoita itselleni sopivilla maaleilla ja piti jatkaa vielä tänä kesänä, mutta nyt ei jatketa kyllä kun vaan yriteään pärjätä.Nyt on vointi hyvä tällä hetkellä ,mutta se voi muuttua hetkessä.olen kuitenkin iloisella mielellä ja teen sitä mitä voin ,aurinko paistaa ja on kesä .Kohta menen ulkotöihin siellä on paljon kaikkea kivaa katseltavaa kun en ole ehtinyt siellä nyt olemaan muutamaan päivään.Täytyy vaan huolehtia itsestään ja poistaa myös stressin aiheet jos sellaisia tulee koska sekin pahentaa tilannetta,kun mieli pysyy hyvänä ja osaa nauttia elämästään voi kyllä heti paremmin.Oon oppinut olemaan valittamatta kun sillä ei oikeen ole mitään vaikutusta vaan pitää yrittää enemmän ja keskittyä hyviin asioihin ja myöskin olemaan vaikka pienemällä ystäväpiirillä jos vain saa huonoa mieltä  itselleen tarpeettomasti  osakseen on parasta väistää sellaista, huolehtia itsestään myöskin sillä tavoin.

Mietin aina, että kyllähän tällä kaikella on aina jokin tarkoitus, mitä meille tapahtuu ehkä tälläkin, jospa minun pitää etsiä jotakin uutta jota en ole huomannut uskon johdatukseen pitää vain olla rauhallinen ja luottavainen niin kaikki kyllä järjestyy ajan kanssa voi tulla jokin uusi suunta joka on hyvä minulle.

Toivon kaikille teille täällä kävijöille ihanaa päivää ja juhannuskin sieltä on tulossa,sekin on niin hyvää ja kaunista aikaa tuolla luonnossa. On kyllä niin ihanaa kun meillä on nämä eri vuodenajat täällä Suomessa,kuljin juuri junalla ja tykkään aina katsella ikkunasta siellä ja kyllä meinasi ihan sydän pakahtua siitä vehreydestä ja kauneudesta mitä matkalla näkyi ,huokailin vaan katselin .Nyt lähden tuonne pihamaalle katselemaan ja puuhailemaan.

Kiitos käynneistänne täällä ja tervetuloa uudelleen. Näitä paketti-kortteja tulee vielä hiukan lisääkin kun ehdin laittaman tänne.