maisema%20lumiset%20kuuset1.jpg

Nyt on maalaus kortteja vuorossa ollut.Tein akvarellikortteja ja jotenkin ei tuohon paljoa koristetta tarvinnutkaan eikä olisi kyllä mahtunutkaan.Kortin sisällä on aika iso teksti Hyvää Joulua ja sen olen tehnyt leimasimella.

 

 

Tässä vielä toinenkin saman tyylinen,minun on nyt jotenkin pakko tehdä tälle ruskealle vähän vanhanaikaisen tuntuiselle korttipohjalle näitä ja näihin sopii vaatimaton koristelu siis minun mielestäni.

Valmis.jpg

Tämä on kanssa akvarelli työ ihan perinteiseen tapaan tehty..Käytän Windsor&Newton akvarellinappeja .Kortin sisällä on isolla teksti Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta ,leimasimella painettuna.Korttien takana on sitten oma tekijän logoni ,siinä on nimeni ja blogini nimi sekä itse tehty teksti.Olen sen teettänyt leimasinten tekijällä.Laitoin hiukan kimalletta korttiin että olisi kivampi.Nämä on näitä pitkänmallisia cabinet korttipohjia.Messuilta olen ostanut ehkä Sinellistä.Tämmöistäkin täytyy välillä tehdä, mukavaa maalailla.