Olin alkanut tätä korttia jo tekemään ja huomasin tänään että tarvitsenkin poikien kortin justiin nyt ,niitä minulla onkin vähemmän valmiina.Ja oikeasti tämäkin poika joka nyt kortin saa on mies, mutta mulle aina poika lapsenlapsi näin se menee.

 

kuv.3.jpg

Leimasinaskartelukortti:

Leimasimena olen tässä käyttänyt Bildmålarnasin leimasinta heillä on tuollaisia söpöjä lapsi aiheita.Leimasin kuvan Versa Fine CLAIR musteella se on vedenkestävä ja sillä voi myöskin tehdä embossaus kuvia .Akvarellipaperille leimasin kuvan.Vesiväreillä värittelin.Tuo onnittelu teksti on leikattu koneella stanssia käyttäen ,liimasin sen tuohon.Tuollaista askartelua siihen sitten laittelin.Poika on hiukan kohollaan kortista tuollaisen aaltopahvin liimasin kuvan taakse, että kuva nousi ylös.Kukka on tehty käsin akvarellipaperista ja väritetty.Korttipohja on valkoinen käytin keltaista taustapaperia kuvan takana leikkasin sopivaksi korttipohjalle ja liimasin kalsipuoleisella teipillä tuohon taustaksi.Kaikki korttini ovat kaksiosaisia taitettavia kortteja ,tämän koko on n.15x15 cm kahtia taitettuna.Ostan korttipohjat valmiina askartelunettikaupoista vähän isommissa pakkauksissa on edullisemmat hinnat, usein niissä on myöskin kirjekuoret mukana.Tuollainen siitä sitten tuli ja lähteekin sitten heti matkaan kirjoittelen vain sisälle jotakin ja leimaan korttieni taakse oman logo tekstin joka kertoo kuka kortin on tehnyt ja käsityönä myöskin tehty.Näin valmistui tämä kortti.

Poikien kortteja minulla onkin vähemmän ja miehille tarkoitettuja,ehkä voisin tehdä vähän niitä varastoon olisi kiva sitten kun olisi niitäkin valmiina.