er%C3%A43%20yhteiskuva.jpg

Tein vielä lisää näitä joulukortteja kun alkoi tuntuun niin kivalta tehdä näitä.

Laitan vielä erikseenkin kuvat näistä kaikista jos ei löydy tuosta sivulta ne menee automaattisesti tuohon sivu palkkiin teksti kohtaan  "viimeiset artikkelit " ,sieltä löytyy loput kortit sitten.kun klikkaa auki.

Oon ollut vähän alamaissa kun minulla on vieläkin tämä keittiöremontti täällä ollut kesken ,kun tuli ongelmia tuon lattian kanssa kun sellaista puu materiaalia ei ole enään tarjolla josta nämä on tehty ja siitä sitten koko remontti on viivästynyt  lattia on jo laitettu kiinnikkin toisenlaisella laudalla , mutta ei tullut oikein sellainen kun oli tarkoitus  joutuu nyt tekemään lisä työtä tämän kanssa että saadaan se kelvolliseksi vanha talo ei tykkää kaikenlaisista lattioista ,keittiö oli jo osittain käytössäni, mutta nyt taas tyhjennettiin , asun muissa huoneissa, enkä vaan meinaa enään jaksaa tätä ,mutta nyt taas täällä ahkeroidaan eilen ja tänään työt edistyvät että taas on toiveita että valmistuu ei tämmöiset aina niin helppoja olekkaan kun tulee kaikenlaista mutkaa matkaan.

Minä vaan teen sitten kortteja kun en nyt oikein muutakaan tässä voi  ja tämähän on mun hommani josta tykkään ja saan iloa.Kuuntelen musiikkia ja askartelen ja teen kotitöitä aina kun täytyy laitella ruokia ja sellaista ,vähän on yksinäistä välillä kun ei tänne nyt oikein voi paljoa kutsua ketään, lapsiakaan käymään on tässä joskus joku poikennut seurakseni hetken aikaa.Järjestän juhlat kun tämä remontti on valmis lupasin jo pienille lapsille juhlat kun toisinaan järjestän kokoonnutaan sitten porukalla ison pöydän ääreen.Viihdyn kyllä aika hyvin yksinkin mutta en tietenkään aina tykkää olla yksin, haluaisin nähdä lapsenlapsiani ja pikkuisia lapsia on ikävä.Tykkään pyöräillä mutta nyt en ole sitäkään paljoa tehnyt en vaan ole jaksanut ,toivon vaan että pääsen pian normaaliin olotilaan ja saan kodin kuntoon.Olin kyllä suunnitellut ihan toisenlaista kesää kun nyt heinäkuun alusta saakka on tätä remonttia ollut,hetken näytti jo että tämä valmistuu vasta jouluksi kun muillakin on remonttia ja työmiehillä on erikois töissä jonoa, mutta nyt taas jatkuukin työt.Olen nyt vähän toiveikkaampi ja iloinenkin jo.Kävin kurkistamassa ovesta keittiöön kun lattiaa on hiottu ja lakattu moneen kertaan tänään ja huomenna jatkuu vielä.Hyvältä näyttää kohta saan kotini takaisin ja voin alkaa elään kunnolla ja vaikka käydäkkin joskus jossain virkistäytymässä.

On niin ikävä tanssiakin ollut kohta alkaa harrastukset en ole pystynyt oikeen tanssiin kotona sen jälkeen kun puolisoni menehtyi,eikä nyt ole voinut  kokoontua ryhmiinkään koronan vuoksi minun oli jäätävä heti pois kun olen riskiryhmäläinen ja yritin pysyä terveenä kun on vielä ollut sairaalakäyntejä tarkastuksia ollut enkä halunnut pilata käyntejä kun tykkään käydä siellä .

Ennen tanssin joka päivä itämaista tanssia kotonakin kun se on ollut tärkeää minulle oon tanssinut jotain parikymmentä vuotta, toivon että minulla alkaa uusi aika ja pystyn elään iloisesti ja palata tekemään kaikkea kivaa kuten ennenkin tai ei kuten ennenkin vaan jotenkin uutena takaisin vanhoihin juttuihin.

Pakko sanoa jos luoja suo.

Kiitos kaikille käynneistä täällä ja tervetuloa uudelleen varmaan teen näitä joulukortteja vielä lisääkin kai niille sitten joku osoite löytyy jostakin.