Koko%20muutettu%20blogi.jpg

Nämä ostokset tässä on Tampereen kädentaitomessuilta hankittu nyt syksyllä kun pääsi taas sinne.

En ollut kauhean innoissani joulujutuista jostakin syystä nyt oli näin.Mutta kun näin nämä tarvikkeet innostuin taas, vein pois kaikki muut jouluiset tarvikkeet ja näitä sitten kasasin syliini yritin olla innostumatta liikaa, kun kaikkea voi hankkia lisää joulun jälkeenkin, eikä tulisi turhia hankintoja, sitten joista pitää yrittää tehdä  kauppaa toisten kanssa,sellaistakin tapahtuu, tai sitten varastot kasvavat.

Ehkä aloitin liian aikaisin jouluisten teon kun ei oikein innostusta ole riittänyt,tosin minulla on kyllä ollut muutakin puuhailua,että en ole nyt istahtanut tuohon korttipöydän ääreen niin useasti ja on toisinaan allergia oireitakin ollut ongelmana ehkä on liima ,vaikka ei ennen ole tämä liima mitään aiheuttanut . Yritän hankkia aina sopivaa ja nyt täytyi taas kokeilla muita konsteja millä kiinnitän,enkä edes tiedä onko se liima joka aiheuttaa vai joku muu tuote.Sellaista salapoliisityötä joutuu toisinaan tekemään mutta oon tottunutkin jo tähän.

 

 

 

Tässä kuvassa on nauha hankintoja, kun olen käynyt Tampereella tässä syksyllä. Samalla käyn aina katselemassa tarvikkeita, kun sinne menen  ja tässä niitä .En ole tainnut vielä laittaa näitäkään tänne ,nyt on asia hoidettu.Eri paikoista olen ostanut missä on ollut tarjolla sopivaa ja mikä minulla on vähissä.

syksyn%20ostoksia%20blogi.jpg