joulp.ratsu..jpg

 

Tässä on c6 korttipohjalle tehtyjä kortteja ,tuo korttipohja on sellainen hiokan karkeahko,taisi olla jotakin käsintehtyä tai sellaista uusio paperia Sinellistä olen ostanut joskus.Ostan aina varastoon tarvikkeita nämäkin on ostettu messuilta kaksi vuotta sitten,muistan sen hyvin siitä kun viime vuonne en ollut messuilla yleensä käyn joka vuosi , mieheni oli silloin sairaana hän menehtyi jouluaattona ja nyt yritän aloitella taas korttien parissa tämä on minulle niin tärkeätä että selviäisin tästä eteenpäin.Näitä kuvia mietin ,että nämä oli jostakin muualta ostettu että ei olisi ollut Papruksen messukojusta ,heiltä myös ostan tarvikkeita,Tampereella on heillä myymäläkin Sammonkadulla ja nettikauppa on heillä myöskin.

 

 

 

joulpkeppi.jpg

 

joulup%20nukke..jpg

 

joulup.tumput.jpg

Laitan tänne korttien sisä osaan aina jotakin pientä niin kuin entisajan korteissa käytettiin.Nyt vaan on leimasimet ja lävistäjät jolla tehdään.

Laitan tähän vielä jokusen avatun kortinkin .

joul.sis.1.jpg

 

sis%C3%A42.jpg

Tähän tapaan laittelen ,saattaa olla erilaista tekstiä ja mitä milloinkin keksin se tulee ihan tuon etu kannenkin mukaan kun tykkään tehdä jokaisen kortin ihan omansa vaikka olisi samantapaisia ei ole kuitenkaan samanlaisia on vaan samaa sarjaa.  Tässä näkyy tuo kortin pinta paremmin se on tuollaista vähän pilkullista eri värejä ja paksuhkoa myöskin.Katsotaan mitä tulee seuraavaksi vieläkö teen jouluisia.Ikinä en ole näin aikaisin tehnyt joulukortteja ja yleensä koko joulua ajatellut ,pakko sanoa että olen vähän paniikissa koko joulusta siitä jouluaatosta kun on se vuosipäivä kuinka kestän sen ,en niinkään pelkää yksin oloa, mutta muuten oon niin surullinen kun olla voi.Hermoilen jo sitä.Pitää rukoilla voimia.Nyt jo itkettää.Älkää tulko surullisiksi vaikka minä olen näin surullinen,selviän kyllä eteenpäin,siltä on alkanut tuntumaan hetkittäin.Teen kortteja ja kaikenlaista muutakin yritän taas harrastaa.