Oon ihan innoissani kun ostin tätä akvarellipaperia tänään .

 

20181005_202034%283%29.jpg

Tätä on kehuttu hyväksi juuri tähän korttiaskarteluun ja nyt pääsen kokeilemaan minkälaista on.

Tämä on Jukka Rintalan paperia ,siksikin olen innoissani tästä kun olen ihan tosi ihailija en pelkästään pukujen osalta vaan  hän on taitava maalari myöskin .Messuilla katselin kauan ja hartaasti kun hän maalasi oli kyllä mukavaa silloin.Nyt mulla on tätä paperia, jota olen yrittänyt saada ,aikas kalliiseen hintaan ,mutta olen kyllä tottunut ,että akvarellipaperit maksaa aika paljon verraten tavallisiin akvarelli ja piirustus lehtiöihin.Siksi näihin kortteihinkin tulee hintaa jos niitä myy ,kun tarvikkeet maksaa myös paperia myöten .Nyt vaan pitää pian kokeilla tätä paperia minkälaista tämä on.Iloinen olen kumminkin ja oon kyllä ihan hassu kun voin paperista näin intoilla.