Nyt en jaksanut tehdä joulukorttia tein tämmöisen tässä välityönä,kun olen siivoillut tarvikkeitan muistin että CD korttikin pitää tehdä välillä..Sisä osa on vielä tyhjä kun en osannut päättää oikeen ,onko vauva kortti vai tavallinen onnittelu.Katson sitten myöhemmin ,tähän sopisi sellainen runokin vauvalle ,se on kiva ,se tehdään leimasimella,mutta toisaalta tämä voisi nennä pikkuiselle pojalle myös.Katsotaan sitten kun on ajankohtaista.

Nuo kukkaset on, nämä isommat vaaleanpunaiset itse tehtyjä semmoisesta kukka aineesta.

Vähän olen väsynyt kun olen tehnyt isompaa raivausta askartelu tarvikkeista kun ostin sellaisen laatikoston oli kiva kun sain sinne tarvikkeita laitettua.Osa menee myyntiin olen tehnyt paketteja ,kuvannut ja laittanut Huuto nettiin myyntiin.Niissä on kanssa oma hommansa ,mutta kivaakin se on .Olen ennenkin myynyt siellä korttejani ja ylimääräisiä askartelu tarvikkeitani.Pakko tehdä välillä kortteja,mutta siivouskin on kivaa kun on helpompi työskennellä kun kaikille tulee omat paikkansa.

 

koko%20muutettu%2050%20.jpg