Merimiespoika%20ja%20koira.jpg

Tässä vielä toinen reipas merirosvo.Värittelin vielä toisenkin kuvan ja tein kortiksi saakka .Usein leimaan useamman kuvan, mutta laitan varastoon ei tarvitse sitten hakea leimasimia ja leimailla kun on valmiina kuvia jokunen varastossa.Tämän näköinen tästä kortista sitten tuli vihreäsävyinen korttipohjaa myöten ja mukaan kuuluu myöskin vihreä kirjekuori,toiseen merirosvokorttiin laitan sinisen kuoren.

Pikku Väinö ainakin tiesi merirosvo juttuja huomasin kun sai jonkun lahjan että on selvillä hyvinkin .Lapset oppivat nykyään paljon kaikkea varhain kun on pelejä ja kauheasti leluja kaikilla.Kun on paljon ihmisiä ympärillä ja kaikki ostavat jotain niitä kertyy valtavasti .Pitää ehkä alkaa taas mietiä jotakin muuta ratkaisua kun näin sen lelumäärän.Pienempi lahja ja osa rahasta tilille.

Toistaiseksi olen vielä pysynyt terveenä ei minkäänlaisia oireita sairastumisesta Koronaan eikä sairastuneillakaan ole kovin kova tauti päällä koti testejä ovat tehneet.Kotona olen kuitenkin ollut nykyään kuulemma riittää viiden päivän karessi aika, mutta olen varmuuden vuoksi kauemmin kun ei nyt ole pakko lähteä minnekkään.Ehkä heilläkin sairastuneilla on tavallista flunssaa kotitesti näytti koronaa, mutta samoin oli aiemmin eräällä perhepiirissä ja oikea testaus näytti että ei ole koronaa.Toivon kyllä että ei tuo tavallinenkaan flunssa tulis mulle tietenkin ,mutta turha sitä nyt on miettiä ja pelätä mitään parhaani olen kuitenkin tehnyt toivon vaan että se riittäisi.

Sitten kun on vaara ohi joskus pitää ottaa takaisin menetetty aika ja tehdä kaikkea kivaa sitten.Oon ollut aika reilusti kotona ehkä on sitten aika vähän tuulettua.Sitä aikaa odotellessa voi vaikka tehdä lisää kortteja ja muutenkin tehdä aikansa täällä kotona kivaksi,viihdyn kyllä hyvin kotonakin ja olen kyllä onnellinen kun mulla on koti ja kiitän siitä.

Tänään on vähän harmaa päivä, mutta kevät kuitenkin etenee kohta on ensimmäinen kuukausi mennyt ja yleensä vauhti kiihtyy kun kevät pääsee alkuun. Toivon niin aurinkoa jo elämääni kyyneleet riittää jo ,on aika lähteä uusille retkille kohti tuntemattomia polkuja unohtamatta kuitenkaan mennyttä aikaa ne on rakkaita muistoja sydämessä.

Lisään tähän; Nyt on pikku Väinökin sairastunut koronaan, lievästi toistaiseksi .Kotitestiä ovat tehneet kun ei nyt voi lähteä sieltä muualle testaileen koko porukalla, kun ei mitään hätää ole nyt kellään ,parempi kun ei kulje nyt missään ja apujoukot on valmiina heti jos jotakin on että apua tarvitaan.Loput juhlijat ollaan vielä terveenä ja itämisaikakin on jo ohi että voin siirtyä normaaliin päiväjärjestykseen ,ai niin ei tässä muutoksia tulekkaan näinhän minä olisin muutenkin ollut.

Pikku Väinö oli vain päivän sairaana ja nyt mennä viuhtoo jo entiseen malliin.pidettiin kuitenkin kotona hetken aikaa.

ruusu.jpg

Ruusu sinulle jonka sydän on avoin uudelle.