Nyt alkaa olemaan urakka loppusuoralla.Olen järjestänyt ,poistanut ja laittanut myyntiin tosin pitää vielä pakata niitä ja roskikseenkin meni jotakin .Nyt on jopa väljää hyllykössä ja tyhjiäkin laatikoita kun vaihdoin isompiin laatikoihin tavaroita.Ikeasta on myös nuo hyllyssä olevat kirkkaat muovilaatikot niissä on hyvä kun on kansi mutta se laitetaan vain tuohon päälle sitä ei tarvitse lukita ja pysyy kumminkin ja nämäkin on siellä ihan edullisia.Laitan vähän kuvia tähän.

Tästä kolosta mennään mun nurkkaani.

kuva%209.jpg

 Vasemalla  Ikeasta nuo kaksi kaapistaoa ja tässä oikealla se uusi säilytys

laatikosto joka on myöskin Ikeasta ,ei tähän kahta laatikostoa olis saanut mahtumaan

 

kuva%205.jpg

Edessä on kirjoituspöytäni joka kyllä on nyt tietokone ja tulostin juttujen vallassa.

 

 

käännytään oikealle hiukan.

 

kuva%2010.jpg

Nyt ollaan tässä pikku nurkkauksessa.

kuva3.jpg

Hyllykkö ja oikealla askartelupöytäni.

 

Sitten vaan käännähdän tuolillani vastakkaiseen suuntaan askartelupöytäni ääreen.

 

DSC06061%20%282%29.jpg

Ja nyt olen askartelupuolella.Askartelu pöytänä minulla on meidän perheen ensimäinen ostos ruokapöytä se on kohta 50 vuotta vanha ei kovin suuri ,mutta toimii.En ole voinut sitä hävittää ,kun on mulle tärkeä huonekalu. Mieheni olisi tehnyt mulle oman pöydä tuohon ,mutta en halunnut ,kun tykkään tuosta..Tuo hyllykkö tuolla takana on edesmenneen mieheni tekemä yhdessä suunniteltiin ja hän teki sen ja taatusti kestää niin kauan kun mökkikin.Tosi hyvä

Minulla oli tuossa pienempiä muovi rasioita, mutta nyt olen saanut vaihdettua melkein kaikki isompiin ja on kivampi hakea niistä.Nyt on väljää ja tyhjääkin .

kuva%202.jpg

 

Tässä oikealla edessä on nyt se uusin hankinta ja sinne laitoin kaikkea mitä nyt eniten tarvitsen,värit,pikku leimasimet,,papereita ja sellaista.

 

Tuolla alku kuvissa, kun oli vasemmalla ne laatikostot ne ruskehtavat  on myöskin täynnä askartelutavaroita ,vähän vaihdoin paikkoja vaan .

Niissä on isommat paperilehtiöt ,kaikkihan ei ole korttiaskartelua varten hankittua vaan aiemmin maalasin tauluja öljyväreillä ja kun tuli se allergia en voinut jatkaa sitäkään enään vaan, sitten tein akvarellitöitä  ja sitten siirryin kortteihin.

Ehkä voin vielä tehdä taulujakin ,mutta nyt on kortit vienyt mukanaan ja näitä nyt näpertelen.

Siksi on vielä värejä ja kaikkea .

Stanssit ja Guttlebuc laiteen laitoin kanssa laatikkoon se oli hyllyssä ennen.

Sitten korttipohjia ja kirjekuoria kahdessa laatikossa 

Papereita ja kartonkeja kaksi laatikollista 

Kaikenlaisia laitteita ,laminointi,liimapyssyjä ,kuumailmapuhallin ja erilaisia värejä ym,ym on kahdessa laatikossa.

Niissä on vielä järjestettävää paperipuolella riittää siivottavaa .

Kuvia%20kotoa..jpg

Tässä vielä yksi kuva pöydän edestä.

Tämä askartelu tila on meidän olohuoneessa, toisessa päässä on oleskelutilani sohva ja tv katselu paikka ja uskollinen ystäväni Dana koirani on tässä samassa huoneessa aina kun minäkin olen, nukkuu takan nurkassa .Tässä minä hääräilen sitten.Nyt olen iloinen kun sain paljon selviteltyä paremaksi ja toimivammaksi tätä nurkkaani.Vielä on vähän tehtävä hommia että saan kaikki siivottua hyvin.Olen iloinen kun mulla on tämä oma paikka tässä,aiemmin kun aloitin korttien tekoa tein keittiössä ja muovilaatikoissa oli pöydän alla varastoni,joskus syötiin vaan pikku tilassa, kun oli projektit kesken ja pöytä vallattu.Minä niin viihdyn näissä omissa oloissani ,täällä hääräilen ja lapsenlapset  ja heidän lapsensa käyvät joskus päivääni piristämässä ja käynhän minä nyt joskus sentään ihmisten ilmoillakin,mutta kotiin on kiva palata aina.